title bl0g b'grak

Thnx sudi view blog aku yer ヅ ..
= This is all about me , n about my life , n ap y terjadi di keliling aku =
= Aku sorang yang jujur , aku tak suka org hipokrit n aq bukn hipokrit ヅ =
= Ap yang aku updte , sume nye tentang aku , if salah silap maaf kan n abaikan je ヅ

= Jangan lupe LIKE sekali okey ヅ =

♥ AnTaRe Sy & Dy ♥

ary ny da 3 bulan cple nan dy,,aq p0wn ta tw senanye,,aq t'pasan at bl0g aq ny,,ary ny lark dy xcntct aq,,lw aq tye p0wn dy xtw,,dy xigt blew kit0wg cple,,da bpew lme kit0wg cple...ermm nk wt cne bez aq jew y amek tw...cdey k0wt lw tye nan dy...aq juz nk dy tw sume 2,,lw aq ty np xigt,,dy juz ckap igt at aq,,aq p0wn ary2 igt at dy,,ley jew igt sume 2,,bedey aq p0wn dy ley lpe cdey arn de b0y cani...p nk wt cne da j0d0h aq cple nan dy,,lw j0d0h uma tgge uh xtw r arn hahx...ermm papew jew laa k0wt,,

No comments: