title bl0g b'grak

Thnx sudi view blog aku yer ヅ ..
= This is all about me , n about my life , n ap y terjadi di keliling aku =
= Aku sorang yang jujur , aku tak suka org hipokrit n aq bukn hipokrit ヅ =
= Ap yang aku updte , sume nye tentang aku , if salah silap maaf kan n abaikan je ヅ

= Jangan lupe LIKE sekali okey ヅ =

Kesedihan melanda

Hye assalamualaikum ..

kembali berblogging bersama anda , na cte ta tao na start dri mne k .. ok start dri sni k ,
Actually ary-2 aq gdo ngn dy , aq punn ta tao ap msalah dy , n tdy pgi bru dy tao cm mne aq rse slme nih k , penad jgak lh b'sabar ngn dy tuh .. Aq ta tao dy ngn aitul tuh spe , tiap kli dy komen kt fb msti dy komen status si aitul tuh , cm da tade news feed lain pulak knn kt fb dy tuh .. n tiap kli si aitul tuh ad prob , sume nye dy tlg , smpi part aq sume ta buley , sume ta kne .. aq syg dy sngad k , rse ta b'mkne idop aq tnpe dy , serious senanye aq rinduuuuu sngad-2 kt dy , tpi perlu ke aq pjok dy kli nih , dy ta pjok aq punn knn ..


knp ekh aq kne ikt sume ckap dy , tpi ble aq ckap dy tanak dgr , aq lgi selesa klao aq buley ikot ckap dy n dy buley ikot ckap aq , aq tanak ptos ngn dy , tpi ibu aq ta suke dy madah mara-2 aq je .. dy buley knn ckap baik-2 ngn aq , ta perlu maki-2 aq bgai , aq akn dgr ckap dy klao dy ckap baik-2 , tpi ary-2 dy mara aq .. da dkat 2 bulan aq cple ngn dy , aq ttap b'sabar ngn pangai dy ,

sdey sngad nih k :'(
ok ini sj story aq stakat nih , if ad mse aq jenguk-2 lh blog aq lgi , bubye assalamualaikum :')


No comments: