title bl0g b'grak

Thnx sudi view blog aku yer ヅ ..
= This is all about me , n about my life , n ap y terjadi di keliling aku =
= Aku sorang yang jujur , aku tak suka org hipokrit n aq bukn hipokrit ヅ =
= Ap yang aku updte , sume nye tentang aku , if salah silap maaf kan n abaikan je ヅ

= Jangan lupe LIKE sekali okey ヅ =

Aku ta fham :(

Hye kembali berblogging *SENYUM LEBAR :D

dlam seminggu nih byak bende y jdy kt aq , aq ta fham kenape perlu jdy kt aq smpi cm nih skli ..
Down gile rse idop nih , klao lh bunuh diri tuh ta dosa , aq da buad da :( .. sorang demi sorang tinggal knn aq , da tanak kwan ngn aq , sdey knn *lap air mate .. skunk abg aq punn da ta peduli ngn aq , tao lh da ad org amek aty dy .. then si SS nih pulak g block aq , aq ta fham kenape , then semlm si MR.A cm mara aq bile aq ckap tanak text dy lgi , mmg nye salah ke aq text cm tuh awak ..? klao text punn kekadang je awk blas ..
nth sape-2 lgi y pegi tinggal knn aq tnp aq sedar , ap salah aq da buad ..? klao salah aq mnx maaf ,*muke sedey :( .. skunk da tade spe-2 dlam idop aq , parents punn skunk da bz , madah dok sorang-2 kt uma ..

Terima Kasih ! mungkin kite tade jdoh kt dunie , tpi kite ad jdoh di akhirat ..
ASSALAMUALAIKUMM :')

No comments: