title bl0g b'grak

Thnx sudi view blog aku yer ヅ ..
= This is all about me , n about my life , n ap y terjadi di keliling aku =
= Aku sorang yang jujur , aku tak suka org hipokrit n aq bukn hipokrit ヅ =
= Ap yang aku updte , sume nye tentang aku , if salah silap maaf kan n abaikan je ヅ

= Jangan lupe LIKE sekali okey ヅ =

❣ dissapoint ❣


even awk ta tau pasaan sy sbnr nyee,,sy pendam knn je sbb tanak awk tau,,sy da t'llu sygg at awk,,even sy ade boy awk pon tau tuh knn,,tpi sy dah sygg awk sgt,,mse awk mrah sy tdy psal kydt y awk ag abes cpat sy sdey sgt wk,,sy tau awk pk bkn-2 arn,,awk msti pk sy mcj owg laen,,sumpah sy dah sygg awk sgt-2,,sy dah cube tanak sygg awk lbih-2,,tpi tuh da pasaan y dtg at sy wkk,,ape y sy tau sy sygg awk,,sy da pon admit at awk knn,,tpi awk jwab at sy y awk sygg sy jgak pon cm na tanak jew arn,,sy tau awk na hape dri sy,,sy tau sgt dri awk,,dri cre awk,,tiap-2 mlm awk col sy,,sy tau awk na hape,,even sy tanak ag tau awk,,ptot nyee awk phm,,mmg sy sygg awk,,tpi tuhh bkn mksd nye sy kne ag awk sume,,ok fine sy tau awk na usha sy nan shre kydt at sy arn,,sy ta tau lah coz tuh y awk ckap at sy,,tape sy ley gnti blik,,sy ta tau awk shre kydt nan sy,,sy ta tau awk ikhls ta arn,,tpi sy time nan ikhls n sy na pulang knn blik pon nan ikhls,,tuhh jnj sy at awk,,sy hrap awk ta ag blik at sy ok,,n sy jnj paz nihh sy tanak cri awk ag,,y tanak disteb idop awk ag,,awk jge lahh dri awk baik-2,,


terkadang semua kepahitan memberi kita sebuah makna,,
bahwasanya hidup bukan hanya untuk bermuram dalam hati,,
jangan pernah sekalipun menekuk bulan yang telah padam,,
karena mungkin bulan itu nanti akan kembali menerangi semua alam,,
begitu pula dengan hati kita,,
jangan pernah melipat kepingan hati yang membusuk,,
berikankanlah obat yang bisa membuatnya segar dan sembuh seperti biasanya,,
jangan bersedih kawan…
(kepinganhatiyangterkoyak)

No comments: