title bl0g b'grak

Thnx sudi view blog aku yer ヅ ..
= This is all about me , n about my life , n ap y terjadi di keliling aku =
= Aku sorang yang jujur , aku tak suka org hipokrit n aq bukn hipokrit ヅ =
= Ap yang aku updte , sume nye tentang aku , if salah silap maaf kan n abaikan je ヅ

= Jangan lupe LIKE sekali okey ヅ =

Lagu : kangen band - sungguh kejam ☠

KANGEN BAND - SUNGGUH KEJAM LIRIK

ku mencintaimu lebih dari nyawaku..
bahagia kau pun dengan cintaku..
sepakat mengikat janji untuk saling melengkapi..
bagai fajar menjemput sang embun pagi..

C/O   mengapa kau menghilang ?
      menghindar dari cintaku
     mengapa kau robohkan dan meremukkan jantungku..

sungguh kejam kau meniggalkan ku tanpa perasaan
di kala hati ku merajai hati mu..
ku mohon kau jelaskan padaku
sebab apa kau meninggalkan ku

bukankah kita berjanji untuk sehidup semati..
kau pun begitu bahagia di pelukanku
hingga cinta kita bagaikan pelangi

ULANG C/O -mengapa sampai sehidup semati-
nananananananana
bukankah kita berjanji untuk sehidup semati..

No comments: